Just nu är det många som önskar komma i kontakt med oss med anledning av ränteändringen. Vi ber dig därför i första hand ta del av ditt brev i Kivra eller i brevlådan. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på telefon 08-508 808 00 eller maila info@nordax.se. Ha i åtanke att det kan vara längre väntetid än vanligt.
Kontakta oss
Hittar du inte svaret på din fråga eller vill du kanske bara prata med oss ändå? Ibland känns ett riktigt samtal tryggare och trevligare.

Telefon
08-508 808 00
Vi tar emot ditt samtal må-to 09.00-18.00 och fre 09.00-16.00
Telefontider bolån: 09.00-15.00

Hittar du inte informationen du söker här på hemsidan får du gärna mejla din fråga eller fundering till oss. Har du specifika frågor kring din pågående ansökan, ditt lån eller ditt sparande kan vi inte svara på mejl på grund av banksekretessen. Logga gärna in på Mina sidor där du hittar aktuella uppgifter kring ditt lån eller sparande. Har du allmänna frågor kring våra produkter använd någon av adresserna nedan:
Privatlån: info@nordax.se
Bolån: bolan@nordax.se
Sparande: spara@nordax.se

När vi mejlar eller skickar sms till dig
Vi skickar regelbundet ut både mail och sms till dig som är kund hos oss. De innehåller ofta erbjudanden om till exempel betalningsfri månad, tilläggslån eller erbjudanden från någon av våra samarbetspartners. När ett mail kommer från oss kommer det från adressen eva@nordax.se (Nordax Bank). På sms är avsändaren Nordax.
Har du idéer och synpunkter kring hur vi kan bli bättre är du välkommen att höra av dig till eva@nordax.se.

Avregistrering från brevreklam
Vill du inte få fler reklambrev från oss kan vi plocka bort dig från vår adresslista. Vi ber dig bara ha överseende med att du fortfarande kan få erbjudanden under ett par veckor efter din anmälan. Det beror på att enstaka brev till dig redan kan ha skapats från ett adressurval som gjordes innan din reklamspärr.

Har du frågor kring dina fakturor eller inbetalningar?
Om du har frågor kring din faktura eller har svårt att betala kan du antingen logga in på Mina Sidor för att hantera dina inbetalningar eller kontakta oss direkt för att få hjälp med ditt ärende.
Mer information kring ditt lån hittar du i inloggat läge.