Kontakta oss

Hittar du inte svaret på din fråga eller vill du kanske bara prata med oss ändå? Ibland känns ett riktigt samtal tryggare och trevligare.

Ring till Nordax

Telefon

08-508 808 00

Vi tar emot ditt samtal alla vardagar mellan 09.00-17.00.
Telefonen är öppen mellan 09.00-16.00 för bolån.

Långa svarstider: Just nu är det många som ringer till oss. Därför kan våra svarstider vara längre än vanligt. Vi besvarar ditt samtal så snart vi kan. Du vet väl om att du som har ett sparkonto eller privatlån hos oss har möjlighet att logga in på ”Mina Sidor” för att få en tydlig överblick över ditt lån eller ditt sparande. 

Maila till Nordax

E-mail

Hittar du inte informationen du söker här på hemsidan får du gärna mejla din fråga eller fundering till oss. Har du specifika frågor kring din pågående ansökan, ditt lån eller ditt sparande kan vi inte svara på mejl på grund av banksekretessen. Logga gärna in på Mina sidor där du hittar aktuella uppgifter kring ditt lån eller sparande. Har du allmänna frågor kring våra produkter använd någon av adresserna nedan:

Privatlån: info@nordax.se

Bolån: bolan@nordax.se

Sparande: spara@nordax.se

Fåtölj

När vi mejlar eller skickar sms till dig

Vi skickar regelbundet ut både mail och sms till dig som är kund hos oss. De innehåller ofta erbjudanden om till exempel betalningsfri månad, tilläggslån eller erbjudanden från någon av våra samarbetspartners. När ett mail kommer från oss kommer det från adressen eva@nordax.se (Nordax Bank). På sms är avsändaren Nordax.

Har du idéer och synpunkter kring hur vi kan bli bättre är du välkommen att höra av dig till eva@nordax.se.

Avregistrering från brevreklam

Vill du inte få fler reklambrev från oss kan vi plocka bort dig från vår adresslista. Vi ber dig bara ha överseende med att du fortfarande kan få erbjudanden under ett par veckor efter din anmälan. Det beror på att enstaka brev till dig redan kan ha skapats från ett adressurval som gjordes innan din reklamspärr.

SPÄRRA DIG FRÅN ADRESSERAD REKLAM

Har du frågor kring dina fakturor eller inbetalningar?

Om du har frågor kring din faktura eller har svårt att betala kan du antingen logga in på Mina Sidor för att hantera dina inbetalningar eller kontakta oss direkt för att få hjälp med ditt ärende.

Information om Privatlån

Vi vill informera dig om att vi har ett nytt banksystem och det innebär ett nytt utseende på din faktura samt en ny ränteperiod. På grund av den nya ränteperioden blir fakturan för november lägre än normalt då vi enbart fakturerar ränta från 29 oktober till 14 november, det vill säga två veckor i stället för en hel månad. Räntan faktureras månadsvis i efterskott. Från och med december kommer ditt månadsbelopp återgå till det vanliga.

Mer information kring ditt lån hittar du i inloggat läge.

TILL MINA SIDOR

svar på de vanligaste frågorna

Kakor

Problem med att logga in?

För att kunna använda våra tjänster via webben så måste din dator/webbläsare tillåta cookies. Aktivera cookies och ladda om sidan.

Skriv till Nordax

Adress

Nordax Bank AB (publ), Box 23124, 104 35 Stockholm

Svarspost sparkunder:

Nordax Bank AB (publ), c/o Posten Scanning AB, Svarspost 20 532 573, 110 56 Stockholm.